Hi guest! Maybe consider registering on our new shiny forums!
voraus und schrie
Started by Banning

Rate this topic
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

0 posts in this topic
Banning
Junior Member
**

0
14 posts 14 threads Joined: Jan 2020
01-14-2020, 09:16 AM -
Er is een heuvel naast het terrein waar we onze kleine huisbus geparkeerd hebben net buiten Asheville, North Carolina. Het is slechts 0,57 mijl. Maar het ligt waarschijnlijk tussen de 12 en 15 procent. De eerste keer dat ik eroverheen liep, was ik moe. Het is geplaveid en treelined en relatief vrij van verkeer behalve de occasionele pick-up truck en zwerfhond. Op de top, waarschijnlijk de laatste 0,05 mijl, verandert het in grind onder torenhoge bomen langs een onopvallende waterval, soort weggestopt in een Nike Cortez Womens plooi op de heuvel.

De eerste keer dat ik het liep, was ik hijgend en extatisch. Ik stond gapend naar het water te gieten over versleten rotsen. Ik nam een ??paar minuten de tijd om "erin te weken" voordat ik me omdraaide en met tegenzin draafde zoals ik kwam.

De volgende dag deed ik het opnieuw. Ik heb het eigenlijk twee keer gedaan. Iets meer dan twee mijl. In de tweede ronde stopte ik wat langer. Ik hield mijn rechterhand over mijn hart, mijn linkerhand over mijn buik en sloot mijn ogen. Ik haalde diep adem. Ik luisterde naar het water. Aan de wind die de bladeren ritselt. Tot het verre geluid van blaffende honden. Ik opende mijn armen en mijn ogen en maakte grote schepbewegingen. Scheppen naar mijn centrum. Ik schepte in de bomen, het water, de opgevouwen heuvel, het grind, zelfs de blaffende honden. Ik schepte alles in en Nike Air Max Thea Womens ademde.

De derde dag wilde ik het vijf keer uitvoeren. Ik werd opgewonden. Ik liet de hardloper in mij die van heuvels houdt en steeds meer en meer duwen en verder en verder en verder overnemen. Maar ik stopte mezelf. Slechts twee, zei ik. Ik heb het zelfs hardop gezegd. Deze heuvel ging niet over een run. Ik wist op dat moment niet wat het was of waarom ik me zo gedwongen voelde om het steeds opnieuw te doen. Maar ik liet het gewoon zo zijn. Ik liet mezelf, zoals ze zeggen, ermee zitten.

De vierde dag had ik een zware ochtend. Ik had de avond ervoor wat niet zo geweldig nieuws ontvangen, ik had ruzie, ik had niet goed geslapen en voelde me onrustig. Ik besloot de heuvel niet te doen. Ik redeneerde dat het tijdverspilling was, dat het saai was en ik vond het toch niet leuk. Ik ging toch weg om een ??vriend te ontmoeten voor de lunch Nike Cortez Mujer in 45 minuten.

Maar toch, ik was zo opgewonden dat ik me niet in het midden voelde. Ik voelde me verloren in de lucht boven mijn hoofd. Ik had intu?tie en redenering achter me gelaten. Ik bevond me in een spiraal van zelfvernietigende chaos. Ik ging naar buiten en stond daar een minuut lang Nike Blazer Basse Womens tegenover de zon (iets wat ik bijna elke ochtend graag doe)…. misschien in de hoop dat het me gewoon de antwoorden zou geven. ... Ik ging terug naar binnen en trok mijn hardloopkleding aan.

We stonden allemaal in een rij en de dingen waren voller dan de eerste twee dagen. Dat was logisch, gezien dit het Heartbreak Hill Half Festival was, niet het HH 5K Festival.

Ik was niet van plan dit te racen, maar ik had geen ander echt plan. Ik had Sarah al een tijdje niet meer gezien, dus begon ik met haar en we praatten ongeveer vijf kilometer lang. Ik zag Shalane vooruit en schreeuwde SHALANE! Ze draaide zich verrast om, en ik wilde haar niet meer bang maken en vragen of we besties konden zijn. Sarah en ik hielden een tempo van 8:30 aan, en dat is niet waar ik die dag was. Na ongeveer 3 mijl liet ik Sarah gaan. Ik voelde me een beetje Nike Cortez Womens woozy, dus stopte ik een minuut om te lopen, in de hoop dat ik vrienden zou tegenkomen.

Toen ik dat niet meteen deed, overwoog ik te stoppen. Ik had deze ochtend sowieso niet willen doen. Ik begon na te denken over een artikel dat ik onlangs schreef over DNF's en besefte dat een zwakke geest geen reden was om te stoppen. Ik vermoed.

Forum Jump:

Users browsing this thread: